עו"ד אדם אשכנזי - מנהל פורום אתיקה מקצועית

טלפון: 08-6538011
פקס: 077-3182069
דוא"ל: Adam@an-law.co.il
כתובת:
תחומי עיסוק: אתיקה מקצועית, נזיקין
פנייה אישית למשרד

עו"ד אדם אשכנזי מנהל את פורום אתיקה מקצועית באתר.

לעורך הדין אדם אשכנזי תואר ראשון ושני במשפטים מטעם המסלול האקדמי "המכללה למנהל". כסטודנט לתואר ראשון, החל את הקריירה המשפטית שלו בחברת ביטוח, בה עבד במשך שלוש שנים. כבר אז צבר שעות רבות של הופעות בבתי משפט לתביעות קטנות, בייצוג בתיקי ביטוח ונזיקין.

לימים, התמחה בסנגוריה הציבורית בחיפה, שם רכש גם ידע וניסיון רב בתחום המשפט הפלילי.

כעורך דין, עבד במספר משרדים פרטיים בהצלחה רבה. לעורך הדין אשכנזי ניסיון של מספר שנים בליטיגציה בתחום הנזיקין והביטוח, ובין היתר גם רכש ניסיון בניהול תיקים מתחום הליטיגציה האזרחית. במשך השנים רשם אלפי הופעות בבתי המשפט, מה שמקנה לו ניסיון רב בניהול תיקים משפטים מורכבים מתחילתם ועד סופם בהצלחה רבה. 

חיבר את הספר: "ביטוח תאונות תלמידים הלכה למעשה", המהווה חיבור משפטי ראשון מסוגו בתחום (פורסם בינואר 2017), וכן את הספר "אתיקה מקצועית בעריכת דין - הלכה למעשה" (פורסם בפברואר 2018).

עורך הדין אשכנזי שימש גם כקובל מטעם וועדת האתיקה באחד ממחוזות הלשכה, וכיום הוא מייצג עורכי דין פרטיים, מול וועדות האתיקה ובתי הדין המשמעתיים בכל רחבי הארץ. 

בשנת 2016, ייסד את המשרד עם עורך הדין ראוף נג'אר. המשרד מעניק שירותים בתחום הביטוח והנזיקין על כל רבדיו, ובתחום המשפט הפלילי.