אודות הפורום

רבים מבקשים לעמוד על זכויותיהם אף שאינן בהכרח תביעות כספיות משמעותיות. תחושת העוול מעוררת את הרצון לעמוד על שלך, ובצדק! כיצד מגישים תביעה קטנה? מתי רשאים לבטל עסקה? מה הדין כשהמוצר פגום? איך מנסחים תלונה ועוד, בפורום צרכנות - תביעות קטנות.

בקשה הארכת הגשתכתב הגנה פביאנה | 24/04/2024 17:36

שלום רב

הגשתי תביעה קטנה נגד חב' תעופה זרה במרץ 2024. ב 21/4 קיבלתי מייל החלטת בית משפט מ17/4 לגבי בקשת הנתבע להארכה בהגשת כתב הגנה ותשובת הרשם היא: " לעניין הבקשה להארכה -לתגובת הצד שכנגד בתוך 7 ימים. בהעדר תגובה – כמבוקש ".

יש לי מס' שאלות:

1. תגובה בתוך 7 ימים - הכוונה ממועד קבלת ההחלטה או ממועד קבלת המייל ?

2. האם ימי פגרת חול המועד פסח נספר במניין 7 הימים ?

3. אם אני מסכימה להארכה בהגשת כתב הגנה ,האם גם אז עלי להגיב או תגובה היא במקרה של סירוב להארכה ? כלומר אי תגובה משמע הסכמה להארכה ?

4. האם הארכה בהגשת כתב הגנה דוחה גם את קביעת מועד הדיון גם אם הוא טרם נקבע ?

5. אם הרשם כתב שבהיעדר תגובה מאשר הארכה, האם יש טעם בכלל לסרב להארכה ?

תודה מראש.



הוספת תגובה לעמוד המלא

המדריך למלחמה בהונאות ביגוד, בשמים, הנעלה ועוד: UG "ישראל נלחמת בהונאות רשת" | 17/04/2024 15:31

יש המון פוסטים בנושא בטווח של שנים אחורה, על אותם אתרים ואותם זיופים, ואף אחד לא עושה דבר בנושא. עוד ועוד קורבנות תמימים נופלים בפח. מה עושים?

נתחיל בכך שבעלי האתרים המדוברים אינם ישות מוכרת בשום צורה, הם לא מאוגדים כחברה בע"מ כפי שהם טוענים לא פעם ובוודאי שאינם מזדהים בשמם האמיתי כשהם טורחים להתקשר אליכם. הם פועלים מתחת לרדאר באמצעות סימים לא רשומים ודומיינים חבויים בכתובת סתמית, ואם הם מפרסמים כתובת או שם חברה אז תמצאו שהכתובת סתמית והחברה בשמה הם משתמשים לא קשורה אליהם בשום צורה.

לאתרים ולבעליהם אין ולא היתה אף פעם חנות פיזית בשום מקום בעולם, וכאשר הם מוסרים כתובת לצורך החזרת מוצרים - לא תמצאו בה שום דבר שקשור אליהם והחבילות בחלק מהמקרים חוזרות מחוסר דרישה.

מדובר בקבוצה שפועלת ממספר אחרי אינטרנט, חלקם זהים וחלקם בעלי נראות דומה, הם עובדים עם מספר ספקים לסליקת כרטיסי אשראי בארץ ובעולם והם יודעים איך לתמרן את אותם ספקים כדי להביא עסקה שהוגש נגדה ערעור לכלל הצלחה. כשזה לא קורה, וזה לא קורה בהרבה מקרים, הם נוקטים באיומים קשים והטרדות בלתי חוזרות של הלקוחות עד שחלק מהם מבטל את הערעור מחשש להסתבך.

להלן רשימה חלקית של האתרים:

class-deal.co.il

mallshoes.co.il

mayers.co.il

ugg-store.co.il

ugg-store.co.il

uggstore.co.il

uggstores.co.il

uglyshuz.com

בניגוד לטענה שלהם, הם מעולם לא תבעו אף אחד וגם לא הפעילו את חברה הגבייה שהם פונים בשמה מהטעם הפשוט שכל פעולה כזו תחשוף אותם וכפי שאפשר להבין, גם חברת הגביה בה הם "משתמשים" כלל לא קיימת. יותר מאשר הם רמאים, הם פחדנים עלובים וזה משחק לטובתנו.

האתרים מציעים מגוון עצום של מוצרים מקוריים, של מגוון יצרני ענק בתחום ההלבשה וההנעלה, הבשמים והביגוד, וזה לכשעצמו לא סביר בעליל, אין שוק כזה בארץ ולא מדובר בסניף של גורם זר שיש לו באמת יכולות כאלה. בפועל, אין להם בכלל שרשרת אספקה ובמקרים בהם זה מתאפשר הם שולחים ללקוחות זיוף מעלי אקספרס ומשתמשים בפרטי המשלוח כהוכחה לכאורה להשלמת ההזמנה וכך מנסים לבטל את תלונות הלקוחות - הלקוח הזמין אדידס, הלקוח קיבל אדידס, המקרה נסגר לרעת הלקוח.

במקרים בהם הם לא יכולים לספק את שהוזמן הם שולחים מוצר אחר או לא שולחים שום דבר. כאשר המוצר עולה ללקוח 450 ש"ח והוא מקבל במקרה הטוב זיוף מ-AE שעלה 10 דולר כולל משלוח, יש להם רווחיות יפה מאוד גם אם יש אחוז גבוה של ביטולים וזיכויים שהם נדרשים לבצע.

כאשר לקוחות מסרבים לבטל תלונה הם מתקשרים באופן סדרתי ומעיק וצורחים על הלקוחות, שולחים אימיילים והודעות ווטסאפ מאיימות, משתמשים בתז שהם אוספים בחלק מהאתרים כדי לאתר פרטים על אותו לקוח ומאיימים עליו גם בדרך זו.

פנייה לבית המשפט אינה פתרון כי אין את מי לתבוע, גם תלונה במשטרה תהיה חסרת תועלת, לא מדובר בפשע שמוגדר באג'נדה של המשטרה כדורש חקירה. האתר לא מזוהה עם אף ישות ברת תביעה והדרך היחידה להילחם בהם היא לפעול בשלווה ונחישות ובעיקר לא לחשוש, אין ממה.

להלן מספר צעדים פשוטים שלא דורש ממך הרבה כדי לקבל חזרה את כספך:

1. צור קשר עם ספק התשלומים אם יש כזה, פייפאל למשל, ואם אין אז עם חברת האשראי שלך. אפשר ליצור קשר עם פייפאל גם באמצעות הטלפון, כנס לחשבון שלך, לחץ על צור קשר, בחר בשיחה טלפונית והתקדם לפי ההוראות. אם אין חברת תשלומים מסוג זה צור קשר עם חברת האשראי ובטל את העסקה, בלי זה לא תקבל את כספך חזרה.

2. עם ביטול העסקה הספק יצור אתך קשר באמצעות אימייל וטלפון ויפתח במסע איומים והפחדות, החל מתביעה ועבור באיום להגיע אליך הביתה שהרי יש לו את כתובת המשלוח. אל תתרגש, אם הספק היה מעז לתבוע או להראות את פרצופו אז הבעיה היתה נפתרת מזמן. עליך פשוט להתעלם, הקלט את השיחה אם אפשר, תן להם להשתלח ואז נתק את הטלפון, בין אם הם מזדהים בתור הספק או כחברת הגביה או כחברת האשראי שלך. הם יתקשרו לטלפון וגם לווטסאפ שלך ממספרים שונים, הם ישלחו אימיילים ממקורות שונים, הכל בא מאותו מקום, הדבר הנכון הוא פשוט להתעלם.

3. בשלב מסוים שירות התשלומים יבדוק את נכונותך להחזיר את הסחורה, תמיד השב שאתה מוכן לעשות זאת. היה ותגיע לשלב זה, בצע את ההחזרה באמצעות דואר רשום או דואר שליחים אבל רק עם כזה שיש מספר לו מעקב. תעד את מספר המעקב ודווח אותו לשירות התשלומים. מה שיקרה בהמשך זה שהספק לא יאסוף את החבילה או יטען שהתכולה אינה מה ששלח או כל שטות אחרת, אי לכך תעד גם את התכולה כך שתוכל להציג את התמונות אם תידרש לכך.

4. עקוב באופן יזום על ידך, אל תשב בחיבוק ידים ותמתין לעדכונים, לפחות פעם בשבוע עקוב אחר השתלשלות המקרה בפייפאל או בערוץ דרכו שילמת ובדוק אם אתה מתבקש לספק מידע נוסף. הספק מכיר היטב את השתלשלות העניינים והוא יזין מידע כוזב כדי לנצל לרעה את המערכת. שים לב שבשלב זה כל מידע שתשלח נקרא אך ורק על ידי הספק, לא על ידי שירות התשלומים, הם יכנסו לתמונה רק אם המקרה יגיע לשלב שבו נציג מטעמם חייב לבדוק את המקרה ואז הוא יקרא את כל החומרים ששני הצדדים שלחו. אל תסתפק בשליחת מידע דרך האתר, התקשר ודרוש טיפול, הסבר את מהות המקרה, זה חשוב כדי לעורר את הנציג לפעול, מעבר לנדרש ממנו במקרה רגיל של ויכוח בין ספק ללקוח. ספר על היקף ההונאה ודרוש שמחלקת הביטחון של הארגון תקבל עדכון. עמוד על זכותך לקבל את ההגנה שהם מחויבים לתת לך על פי חוק ואל תתייאש גם עם חולפים שבועות רבים ולא קורה שום דבר.

5. ככל שהדבר אפשרי שלח לנו פרטים כדי שנוכל לעקוב, אנחנו זמינים במייל הרשום למטה ונשמח לקבל את שם האתר, מועד הרכישה ושם ספק התשלומים, את מספרי הטלפון וכתובות המייל בהם הספק השתמש ונשמח לשמוע גם על השתלשלות העניינים. אין שום צורך לשלוח לנו פרטים חסויים, בוודאי שלא את מספר כרטיס אשראי שלך וגם אין צורך במספר הטלפון שלך או אפילו בשמך האמיתי, שם פרטי או אפילו כינוי בהחלט מספיקים.

בשלב מסוים אנחנו מתכוונים לחשוף את זהות האנשים ולהגיש תלונה במשטרה, בשלב כזה נשלח לכם עדכון בכל הערוצים כולל במייל חוזר ונציע לכם להשתתף בתלונה כך שאם לא בא לכם לפרט נשמח לקבל מכם אפילו הודעה קצרה שנעקצתם ושאת מבקשים שנעדכן אתכם בהתפתחויות.

לרמאים יש לנו מסר אחד, אנחנו נפיל אתכם, וזה יכאב, אתם יכולים כמובן להגיב כאן עם השטויות הרגילות שלכם, אנחנו מחוסנים, גם הלקוחות שעקצתם לא מתרשמים מההודעות המזויפות שלכם שנכתבות כביכול על ידי לקוחות מאושרים.

בברכה,

ישראל נלחמת בהונאות רשת

IsraelFightOnlieScam@outlook.com



הוספת תגובה לעמוד המלא

מוצר פגום מוטי | 16/04/2024 17:56

קניתי מוצר (קני במבוק) בחנות ראיתי שיש שם כאלו שחורים, נראה כאילו ירד עליהם גשם והתעפשו, אמרתי למוכר תביא לי יפים וחדשים, אמר לי לך תשלם ואני אורז לך.

הגעתי הכין לי ארוז, לקחתי הבייתה אני פותח והכל שחור, כמה שיותר פנימי שחור יותר.

התקשרתי לחנות הוא אומר לי תביא לי ואזכה אותך, אני אמרתי לו לוקח לי שעתיים להגיע שוב לחנות, ועולה לי משלוח, תבא אתה תקח את המוצר הפגום שדפקת לי, הוא לא מסכים, 

אני שואל האם זה לגיטימי שאדרוש ממנו שיבא לקחת את המוצר ושיזכה אותי מבלי שאצטרך לטרוח שוב להביא את המוצר הפגום לחנות אלא שהוא יבוא? 

אם כן איך אני יכול לאכוף את זה כשהוא מסרב?


תודה רבה


הוספת תגובה לעמוד המלא

ביטול עסקה עקב פגם ליאור חאיק, עו"ד | 18/04/2024 12:32

בעיקרון אתה צודק והדבר אף קבוע בסעיף 25 לחוק המכר, אבל משיקולי עלות תועלת נראה שהדרך הנכונה לסיים את המחלוקת היא להגיע לחנות, להחזיר את המוצר ולקבל את כספך בחזרה

ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

בברכה,

ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com


הוספת תגובה

מוסך מאיר | 15/04/2024 18:02

שלום רב- שמתי את האוטו במוסך, התקשרו אלי כעבור מספר שעות שהטיפול יעלה x כסף ואישרתי. שבאתי לקחת את הרכב המוסך הסתכל על החשבונית וראה שטעה שיש עמוד נוסף לחשבונית , הוא הודה בטעותו וביקש ממני לאחר הנחה לשלם סכום כפול  ממה שאישרתי - האם לפי החוק אני צריך לשלם את הסכום הכפול ?? 


הוספת תגובה לעמוד המלא

דרישת תשלום חדשה מצד מוסך בניגוד להסכם ליאור חאיק, עו"ד | 16/04/2024 12:44

לא. יש ביניכם הסכם מחייב.

ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

בברכה,

ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com


הוספת תגובה

ביטול עסקה אולגה | 14/04/2024 18:04

האם עליי לבטל עסקה שנעשתה באינטרנט לאחר שלא הצלחתי לקבל אסמכתא לזיכוי או תאריך שידור הזיכוי?


הוספת תגובה לעמוד המלא

השאלה אינה ברורה ליאור חאיק, עו"ד | 16/04/2024 12:44



ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

בברכה,

ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com


הוספת תגובה

ערעור? משהו אחר? ערעור | 12/04/2024 23:18

קרובת משפחה הגישה תביעה קטנה כנגד החברה שמכרה לה מוצר חשמלי ונגד נותן האחריות. במשפט, החברה שמכרה העלתה טענה שלא מופיעה בכתבי ההגנה, והנציגה שלה אמרה שהם שמעו את ההקלטות ונאמר כך וכך (היא אמרה דברים שלא נכונים). זה היה משהו שגרם לשופטת להיות הרבה יותר לטובת הנתבעים ואמרה לתובעת לצאת החוצה והמליצה לקבל את ההצעה של הנתבעים אחרת התובעת תישאר בידיים ריקות. התובעת יום למחרת התביעה פנתה לחברה שמכרה וביקשה את ההקלטה שבה נאמרו הדברים. נאמר לה שההקלטות נמחקות כל פרק זמן מסוים (לא מעוניין לפרט בפומבי כל כמה זמן). על פי מה שהם אמרו, ההקלטות המדוברות נמחקו לפחות 4 חודשים לפני שהנתבעת טוענת שהיא שמעה אותן, כלומר היא שיקרה בבית המשפט. גם התוכן שלהן היה שיקרי. יש לתובעת הקלטה שמוכיחה מעל לכל ספק שהנתבעת שיקרה.

האם ניתן לבקש ביטול פסק דין לאור הדברים האלה? או אולי דיון נוסף מול השופטת?


הוספת תגובה לעמוד המלא

בקשת רשות ערעור על פסק דין בתביעה קטנה ליאור חאיק, עו"ד | 14/04/2024 15:12

אין אפשרות חוקית לבטל את פסק דין

אפשר להגיש בקשת רשות ערעור על פסק הדין לבית המשפט המחוזי בתוך 15 יום

ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

בברכה,

ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com


הוספת תגובה

האם יש אפשרות לתבוע אישית? האם יש אפשרות לתבוע אישית | 14/04/2024 21:09

הבנתי שזה ערעור למחוזי. כמה העלויות של הגשת ערעור כזה? האם שני הצדדים צריכים להגיע עם עו"ד לאור זה שזה כבר בית משפט מחוזי?

האם ניתן לתבוע  כאן אישית את הנציגה של החברה (היא שכירה) בתביעה קטנה?

ניתן להוכיח שאין סיכוי שהיא שמעה את ההקלטות כי הן נמחקו לפחות 4 חודשים לפני. יש לנו את חלק מההקלטות ושם גם ניתן לשמוע דברים שסותרים את מה שהיא אמרה.

במידה וניתן, עד כמה זה מקובל לתבוע על סמך שקרים שנאמרו ומה הסיכויים בתביעות מסוג זה (לא שואל על סיכויים ספציפיים במקרה הזה כי כל מקרה לגופו, אני מנסה להבין אם כדאי להגיש תביעה)


הוספת תגובה

יש צורך בהתייעצות פרטנית ליאור חאיק, עו"ד | 16/04/2024 12:44



ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

בברכה,

ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com


הוספת תגובה

חיסיון על משפט שאלה | 11/04/2024 00:48

שלום

אני מעוניין להגיש תביעה קטנה בגין משהו שנאמר בדוח רפואי והוא שקרי והוא יכול לגרום נזקים בעתיד. האם מצב שבו אני מבקש שהתיק יהיה חסוי (אני מקווה שזה המינוח הנכון) ובעתיד אני נותן ויתור סודיות רפואית למקום עבודה או למשהו אחר, האם הויתור סודיות רפואית מאפשר להגיע למה שנרשם בתביעה? (נכתב בכתב התביעה שקרוב משפחה אמר שאני סובל מאיזה משהו כשהוא בכלל אמר משהו אחר שאינו קשור למה שנרשום בדוח הרפואי. הקרוב משפחה מוכן לתת הצהרה שהדברים שרשומים בדוח לא נאמרו. קרוב משפחה נוסף שגם נכח מוכן לתת גם הוא הצהרה שהדברים אינם נאמרו. המטרה לגרום להם לכתוב את האמת בדוח הרפואי וזה מאלץ בעצם לרשום בתביעה את מה שהם רשמו)


הוספת תגובה לעמוד המלא

השאלה אינה מתאימה לפורום זה ליאור חאיק, עו"ד | 11/04/2024 15:51



ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

בברכה,

ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com


הוספת תגובה

לאיזה פורום היא מתאימה? // | 12/04/2024 23:10

לאיזה פורום היא מתאימה? זה בנוגע לתביעה קטנה אז חשבתי שפורום תביעות קטנות הוא המקום.


הוספת תגובה

תשובה ליאור חאיק, עו"ד | 14/04/2024 15:12

נראה שהסעד שאתה מבקש שהוא צו עשה לא מתאים לתביעה קטנה

בתביעה קטנה אפשר לתבוע נזק עד סכום של 37,700 ש"ח או לבטל עסקה צרכנית בסכום הזה.

מהשאלה עולה כי לא מדובר בנזק מוכח אלא בנזק משוער שאולי וכנראה יגרם בעתיד, אבל שנכון להיום אין נזק.

ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

בברכה,

ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com


הוספת תגובה

שלום רוני | 09/04/2024 11:05

שלום רב

שילמתי לקוסמטיקאית 3000 שח עבור 10 טיפולי לייזר.

לאחר שני טיפולים היא הפסיקה לקבל בטענה שהיא נכנסת להליך פש"ט והבטיחה שתשלח מכתב מעו"ד.

במשך למעלה מחצי שנה אני ממתין ועדיין לא קיבלתי מכתב.

אני מנסה לתפוס אותה והיא חסמה אותי.

אין לי את החשבונית שהיא הביאה לי מכיוון ששילמתי במזומן.

יש לי הוכחות על הטיפולים.

איך אני יכול לאתר את ת"ז שלה על מנת לתבוע?


תודה מראש




הוספת תגובה לעמוד המלא

איתור תעודת זהות ליאור חאיק, עו"ד | 09/04/2024 17:21

רוני שלום

באמצעות חוקר פרטי.

ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

בברכה,

ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com


הוספת תגובה

לא נכון - ניתן לאתר מס' תעודת זהות ללא חוקר פרטי ץ | 11/04/2024 12:50

כאשר אדם נכנס להליך של חדלות פירעון (פשיטת רגל) ניתן לאתר את מס' תעודת הזהות שלו, באמצעות שם המשפחה שלו בלבד, באתר האינטרנט של משרד המשפטים:  בקישור הזה



הוספת תגובה

סכום הפיצוי אילן | 06/04/2024 09:58

מצאתי חתיכת גלעין של זית בממרח זיתים המיובא מטורקיה. לאחר שהתלוננתי, "פיצו" בתו קניה למוצרים של הרשת הזו. הבלגתי.

לאחר תקופה שוב מצאתי גלעין בממרח. הפעם דרשתי פיצוי או שאתבע.

בשיחה עם נציגת החברה היא מבקשת לדעת איזה פיצוי אני רוצה. אני לא מוכן לנקוב בסכום כדי לא להצטייר כסחטן, אלא הצעתי לה להיכנס לאינטרנט ולראות מה נהוג, או להתייעץ עם עו"ד. והיא בשלה - "כמה אתה רוצה"?

האם אני פועל נכון שאיני מציין את הסכום? הרי יש פסקי דין שונים ואם אציין אותם, אז מה - יתנו לי סכום ממוצע ואני אמור להסכים?

כרגע הקשר בינינו ניתק כי לא השיבה להצעתי לפנות לעו"ד שייעץ לחברה על המקרה והודעתי לה שאאלץ לתבוע, אם כי אני מכבד את דבריה שזו עת מלחמה ואין לי בעיה להמתין עם העניין אפילו זמן רב (תקופת התיישנות) עד שתחלוף המלחמה. 

מה הנכון לעשות בעניין הכספי?


הוספת תגובה לעמוד המלא

מצאתי גלעין זית בממרח זיתים ליאור חאיק, עו"ד | 07/04/2024 09:15

אילן שלום

את הדבר הכי חשוב לא ציינת - האם נגרם לך נזק פיזי כתוצאה מהגלעין או שרק מצאת אותו?



ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

בברכה,

ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com


הוספת תגובה

שקית ניילון נמצא באוכל הלל | 03/04/2024 15:00

אני וחברי תיכון שלי הזמנו פיצה, חבר שלי אכל מהפיצה ומצא חתיכת ניילון גדולה בתוך פיצה. לא רק שזה הגעיל אותנו, הוא יכל להחנק!!

ואנחנו יודעים שאם נתקשר לחברה הם יביאו לנו איזה שובר עלוב לפיצה ואני חושב שמגיע לנו יותר. איך אנחנו יכולים להשיג פיצוי הגון?


הוספת תגובה לעמוד המלא

שקית ניילון נמצאה בתוך הפיצה - אפשר לתבוע? ליאור חאיק, עו"ד | 03/04/2024 17:08

היי הלל

אפשר להגיש תביעה קטנה ולתבוע כמה אלפי שקלים בגין רכיב של גועל, ואף לאור שיקולים של אכיפה, הרתעה והכוונת התנהגות.

ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

בברכה,

ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com


הוספת תגובה
להודעות נוספות גלול מטה