שלום וברכה
קניתי נעליים, ולאחר כשבוע הם התחילו להיפרם, ניגשתי למוכר וביקשתי החזר/זיכוי או משהו אחר, והמוכר אמר לי לפנות לחברת הנעליים ולבקש מהם שירות ושזה לא באחריותם.
האם זה הגיוני, ועל מי האחריות?
בתודה מראש
שלום
האחריות חלה על המוכר. מדובר באי התאמה לפי סעיף 11. זכותך להגיש תביעה קטנה.
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך. בברכה, ליאור חאיק, עו"ד מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים לוי אשכול 31, רחובות טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com